trophy eyes

Hej på er! har precis ätit frukost och kollat på ett avsnitt av Lost :) hade en jätte mysig kväll igår med Clara hade verkligen saknat våra filmkvällar :D hoppas ni också hade en bra fredag!
Idag är det lördag och det betyder att Sebastian ska få sin kör upplevelse från Live it! grym present om jag får säga det själv ;) i vilket fall som helst så innebär det att han får välja att köra en Ferrari eller en Lamborghini :)
hm undra vilken han väljer.. ;) Nu ska jag fixa mig och städa lite i mitt rum puss så länge!
Om ni vill skämma bort er pojkvän eller någon annan så kolla in här!  http://www.liveit.se/upplevelser/upplevelsepresenter-kör-ferrari-lamborghini

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0