Stockholm i morn!

Hallå! :) blir ett rätt segt inlägg idag har haft fullt upp hela dagen! har vart i skolan ända till 6 förutom när jag åkte hem ett par timmar på min håltimma, stannade nämligen kvar i skolan för att fota Sofia till min fotouppgift här är 3 stycken! oredigerade, blev riktigt nöjd med hela fotograferingen :D tur att man har en sån snygg vän ;) efter tog vi en god fika på stan kände att vi va värda det!
I morn åker jag till Stockholm med min familj, kusiner och farmor och farfar ska blir riktigt mysigt! lämnar datorn hemma kan vara skönt det med, därför blir det dåligt med uppdatering om jag inte lyckas blogga från mobilen med blogg.se nya app :)
Iallall eftersom att farmor fyller 70 så ska vi göra det lite extra lyxigt genom att bo på ett fint hotell hela helgen, äta på fina restauranger, gå på teater och shoppa osv så ser verkligen fram emot den här helgen riktigt mycket :D känner verkligen att det ska bli skönt att komma ifrån lidköping!
Men men nu ska jag sova ska upp 05.30....får se hur det går PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0