Jag kommer aldrig mer låta dig få se mig svag

Hej söta läsare sitter och dricker en kopp varm choklad med grädde i låter inte fel va? ;) prefekt när det blåser och är kalt ute, tog en paus från pluggandet håller på och planerar mitt projektarbete vill inte riktigt avslöja det än (vill inte att nån ska sno min väldigt kreativa ide) haha ;) tids nog når ni se vad jag sysslar med :D efter pluggandet så tänkte jag städa och rensa min garderob, lägga undan alla vår och sommarkläder och slänga allt gammalt som jag inte använder längre för att sedan flytta in mina nya höstkläder och annat som är användningsbart, min garderob ser verkligen inte rolig ut..Ska försöka lägga upp bilderna på mina nya kläder och prylar sen också!
Juste snart fyller jag år också :D den väldigt efterlängtade siffran 18 haha ;) suger ju att jag fyller så sent..därför ska det firas extra mycket! det blir en vild förfest hemma hos mig för mina vänner med coola drinkar grym musik osv :D innan vi drar till stadt! dock har jag redan tagit min "stadt oskuld" men nu blir det på riktigt hehe, längtar iallfall som sagt vääldigt mycket ,det kommer bli gaaalet :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0