Back

Då va det ny vecka och helgen va slut! och det har slutat med att jag tappat rösten haha bra ;) ne men som ni vet så va jag sjuk förra veckan och på torsdagen nu innan Samras 18 år fest så började jag bli hes och sen när jag vaknade upp på fredagen var jag ännu hesare men ensvis som jag är så gav jag mig ut ändå efter att ha suttit inne hela veckan, så på lördagen vaknade jag upp utan röst och som den är nu så har det inte blivit mycket bättre, om det va värd det? haha njaa.. fick iallfall en underbart kul kväll :D som sagt först var det 18 års fest hos Samra och dit drog jag med Ida och Johannes :) och efter blev det stadt med några killkompisar! :) puss
Me & babe :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0