R.I.P

FY FAAAAN säger ja bara! min fina Guess klocka jag fick av mamma och pappa i julklapp 2009 är borta :( det värsta av allt är att det är mitt egna fel till störst del, hade på mig den när jag var ute och festa men jag vet att den bara kan ligga på två stället men där finns den inte, så finns inte så mycket att göra..Men efter lite övervägande så har jag bestämt mig för att köpa en ny exakt lika dan, visst det är en väldigt dyr klocka pengar man kan lägga på så mycket annat men den här klockan var verkligen speciell, den va så typsikt mig! hitta den helt spontant på en sida och det var kärlek vid första ögonkastet ;) så dramatisk jag är haha men that's the truth.. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0