Jordgubbar!

Nu blir det jordgubbar som mamma precis kom hem med! vädret vände och det blev sol ute, då är det inte helt fel med jordgubbar :D
Har för övrigt inte gjort så mycket idag, jobbade på förmiddagen, kom hem, lagade mat och vilade en stund sedan fick jag en samtal från Sebastian som klarade uppkörningen idag! Grattis igen älskling!!! :D
Nu vill jag också bara komma igång och köra men har inte fått mitt tillstånd än och det lär väl dröja ett tag till..men när jag väl får det så kommer jag ta tag i det med en gång, är så sugen :D
Ikväll har jag planer med Ida och Daniel vi tänkte baka något gott och ha lite picknick på idas tomt ;) mysigt mysigt! Men nu väntar jordgubbarna. Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0