When I saw you I fell in love and you smiled because you knew

'

Är du singel? Nej

Är du kär i någon? Jaa!

Lyssnar du på låtar som får dig att tänka på gammal kärlek? Nej

Föredrar du "mjuka" eller "tuffa" killar? Båda och typ

Föredrar du blonda killar eller brunhåriga? Brunhåriga 

Saknar du en kille just nu? ja det gör jag

Saknar du en tjej just nu ? japp!

Vad är ditt favoritnummer? 13 ;)

Favoritfärg/färger? Marinblå

Är du nöjd med ditt liv just nu? ja! men det kan alltid bli bättre

Vart önskar du att du var nu? hos Sebastian :)

Vad borde du göra just nu? plugga!

Vad drack du senast? vatten

Vem pratade du senast i telefon med? Clara

Är du glad? sådär :)

Är du piercad någonstans? öronen 

Vad har du för planer för ikväll? plugga, ta det lugnt!

Hatar du folk som ljuger? vem gör inte?

Har du gjort något som du inte kommer kunna förlåta dig själv för? Ja

Har du någonsin velat ha något som du vetat att du aldrig kan få? jo det har jag väl 

Hur är det mellan dig och dina föräldrar? sådär..

Tycker du om ditt liv? Ja det gör jag 

Vad tycker du mest om i ditt utseende? Mina ögon och längd

Förlåter du eller glömmer du? beror på vad men oftast förlåter

Har du mest tjejkompisar eller killkompisar? tjejkompisar.

Har någon försvunnit ur ditt liv? ja

Har du någonsin haft någon på hjärnan som du bara inte kan släppa? alltid one person ;)

Önskar du att du var en av motsatt kön? haha nej

När grät du senast? I helgen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0