nu vill jag ha sommar

Har suttit och kollat på lite bilder från i somras är verkligen så trött på detta vädret nu vill bara ha sommar! springa runt i små sommar klänningar, grillkvällar med vänner, festa hela natten och självklart massa bad och sol, synd bara att det är ett jävla långt tag kvar tills dess har inte ens blivit vår! tänkte iallfall lägga upp lite bilder senare ifrån Italen som jag va i sommras 1 vecka, en underbar resa som jag verkligen saknar.

back to February, Vaknade i dag upp med en värre halsont hostade hela natten och det höll mig vaken, har haft ont i halsen den senaste veckan nu men inte som idag, så i morn ska jag åka in till vårdcentralen och kolla efter, hoppas verkligen inte att de är halsfluss jag har fått!

Sebastian och ja i somras! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0