Jag ♥ serier

Serier är nog en utav de bästa sakerna som finns, är så himla mysigt att krypa ner under täcket med en kopp te framför en serie man är helt beroende av, när man väl har fastnat kan man inte leva utan den haha rena drogen, men så underbart bra att alltid ha nått att kolla på som man tycker är spännande :D bakis som jag är idag så ska jag inleda en ny serie som heter Terra nova som handlar om jorden 2149 då den är på väg mot en miljökollaps, forskarna hittar ett sätt att resa bakåt i tiden då dinosaurierlevde levde, människorna ska försöka hitta ett sätt att börja om och skapa en ny civilisation, låter spännande va? :D blev tipsad av Clara! :)
Serier jag ska ägna mig åt nu på jullovet:





Kommentarer
Postat av: Lina

Walking dead är såå bra ! Kommer nya avsnitt snart :D

Samma med vampire diaries. Kollar på True blood nu och hittills är de bra (:

2011-12-27 @ 13:52:33
URL: http://coolstorywhore.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0