Back från min lilla bloggpause (;

Ja vad har jag haft för mig de senaste dagarna? ungefär 14 timmar av dom så har jag kollat på alla spiderman och sagan om ringen filmerna! nörd jag är, men vafan dom är ju så bra :D framför allt sagan om ringen mina absolut favorit filmer ;) konstigt nog så får jag en härlig julkänsla när jag ser på dom? kanske är för att dom visas på tvn varje jul :) har vart skönt iallfall och bara slappat dock lite plugg också, men nu är allt inlämnat och jullovet kan börja :D shiiit va sköönt!! I morn tänke jag dra till Göteborg en sväng och handla de sista julklapparna kanske tar en fika med min saknade vän Gina också! Bloggar mer i morn puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0