Kass uppdatering!

Sorry för kass uppdatering har haft full upp eller så har jag bara inte orkat blogga. Har iallfall haft det bra dom senaste dagarna. I lördags så var det som sagt fest hos Elin med ett toppen gäng alltid lika kul! :) festade även med hennes mamma och hennes jobbarkompisar vilket va rätt kul ;) kvällen slutade hur som helst bra! inget drama eller nåt haha.
I söndags så tog jag bara tid för mig själv kände att jag behövde det, fastnande i Lost som jag börjat kolla på :) så himla bra!
Och igår och idag så har jag vart med min älskling, kom precis hem från stranden där vi legat halva dagen :)
Nu ska jag greja lite och dra ett avsnitt av lost senare ska jag träffa Ida, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0